onsdag 11 februari 2009

I dag är det Kerstin!

I alla fall om man ser till min kalender. I almanackan står det Yngve. Men idag har jag uppföljningsträff med min Kerstin. Spännande att se vad vi har att säga varann.

----------------------------------------------------------

Återknytning till bloggens grundtema:

Tantaloran jublade i mejlboxen häromdagen:
"Helt fantastiskt. Kampen mot Gladpacken är slut. På kortsidorna sitter två pluppar som man trycker in och plötsligt förstår man vilken bra produkt den där dammsamlaren i verkligheten är."

Jag rännde genast ut i köket och undersökte saken - och, ja vad ska man säga ... Jag är frälst.

2 kommentarer:

Yogamamma sa...

Lycka till hos Kerstin. Och kolla gärna in utmaningen som jag antog.

Anonym sa...

Frälst?
Det måste vara en Electrolux Egrorapido du pratar om?