måndag 29 september 2008

Fredagsnederlag

Okej - fredagen i korthet: Grill var omöjligt att få plats på, i stället blev det vrålgod sushi på ett litet hak i backen upp mot Tegnérlunden. 17 bitar - jag mådde illa, fast på ett väldigt behagligt sätt.

Mammagruppen verkar vilja byta namn till Marc Jacobs-mammorna. Två stoltserar med Marc Jacobsväskor. Och kan inte förstå att inte jag har en. Det kan jag. Köper hellre 4-5 olika väskor för samma pengar och byter om. Sån är jag.

Fredagskvällen spenderades lite överraskande på Spånga IP. Virvelvindens sista match i S:t Erikscupen och Lyckokycklingens första aha-upplevelse inför hur många tjurrusningar man kan göra över sidolinjen in på plan och sedan så långt man hinner - givetvis under pågående match. Både matchresultatet och poängställningen Lyckokycklingen - föräldrarna blev ungefär detsamma: 11-1 ... Ingen vinnarkväll således.

1 kommentar:

Saltistjejen sa...

hahaha! Ja du det där med väskor och skor...
Alla är vi olika.
Själv är jag nog den enda kvinnan i världen som äger så få par skor OCH väskor...! ;-)
Kram!