fredag 26 september 2008

Guldmuffinfredag

För er som legat sömnlösa kan jag berätta att tuggummit givetvis gick bort. Hatet har svalnat något.

Idag är mitt fokus på att oja mig över att inte Tiffany & Co har någon återförsäljare i denna halvsibiriska avkrok. Hade de haft det kunde man tänka sig en eller annan liten berlock på någon bemärkelsedag.

Jag är nu färdig i målarverkstaden/arbetsrummet. Skiter i att färgen runnit & torkat lite varstans. Nu är det klart och jag ska avnjuta fredagslunch på Grill med Mammagrupp 1. Helgen kan knappast tjuvstarta bättre.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Östermalmstanten goes west...eller homebound eller nåt. Förhoppningsvis inte finkan. Jag är med i alla fall! Och jag har redan laddat ned ättikstipsen. Husfrun i mig gick i spinn.

Saltistjejen sa...

O vilken jättefin berlock!!!!
Hm, kanske ska du satsa på en NY trip och shoppa lite??!! ;-)
Ha en skön helg!
Kram!

Uttrycksrum sa...

Hej i rosa bloggen!

a n k i e f o n t ä n sa...

Det var något av det snyggast jag sett i smyckesväg...Hamnar på önskelistan. Skulle väl funka som berlock på armband?!