tisdag 18 november 2008

Spontanstilleben? eller Who's the pervert?


Hittade en bresande blondin liggande på rygg på matsalsbordet. Iförd ridkläder. Omgiven av en kattbetjänt och en hund. Plus ett pärlhalsband. Undrar vem som står för den installationen. Är det något av barnen - framförallt tvååringen - blir jag ytterst orolig. Är det maken - tja, då är jag van vid hans ... livsglädje. Puss!

------------------------------------------------

I morgon, mina bedårande läsare, så börjar en ny tideräkning - det är nämligen dags för nya avsnitt i serien Dirty Sexy Money på kanal 5. Man kan gömma sig bakom att säga att det är en stunds verklighetsflykt. Men jag lever mig djupare in än så. Jag misstänker att jag är en missförstådd miljardär fångad i en betydligt fattigare kropp. Familjen Darling är typ mina homies. Ni vet var jag är i morgon kväll klockan 21.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni har ju så kändistätt i ert kvarter. Är du säker på att inte Ernst Billgren har varit inne på en konstnärlig blixtvisit? Eller så har Göran Persson släppt oväntat mycket på tyglarna.
M.EHR.

Anonym sa...

Ibland faller sig saker så naturliga att inga alternativ är möjliga. Denna docka i denna outfit i denna situation...var just en sådan. Puss "The Pervert"