tisdag 3 mars 2009

Märta snattar: reviderad utgåva

En lista som syns på många bloggar. Jag vill också.

1. Stänger du av mobilen när du sover? Nej.
2. Vem såg dig senast naken? J.
3. Hur såg du ut på högstadiet? Midjelångt hår (med lugg), svarta kläder, mager som en skrika, hemsydd jeansväska.
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Gråhårig, chic, välformad samt alltjämt välsminkad.
5. Hur var du på dagis? En liten glad tjockis i brun plysch.
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Glad. Fikasugen.
7. Har du celluliter? Faktiskt inte många.
8. Biter du på naglarna? När nagelsaxen är för långt bort.
9. Har du något handikapp? Är delvis vänsterhänt (räknas av vissa som ett lättare handikapp). Måste dessutom tänka efter för att säga rätt på höger och vänster.
10. Är du rädd för att få hängbröst? Ja. Men jag har i alla fall klarat mig hittills.
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Könlös. Om alls.
12. Svär du? Bara när jag blir riktigt jävla arg..
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Återstår att se - har aldrig träffat på något.
14. Hur homo är du på en skala 1-10? Mellan 0 och 1?
15. Tror du på utomjordingar? Nej.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Macka klarar man sig långt på.
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Njure, ål, pölsa.
18. Har du blivit arresterad? Nej. Har aldrig ens pratat med en polis.
19. Ljuger du? Det händer. Men allt mer sällan. Orkar inte.
20. Har du kysst en polis? Se svar på fråga 18. Jag har aldrig kysst någon utan att konversera först.
21. Är du rädd för Securitasvakter? Nej.
22. Har du någonting att dölja? Man skulle kunna tycka att jag borde tala tyst om att jag inte jobbar så mycket.
23. Vad har du på din nyckelknippa? Nycklar hem, nyckel till barnvagnslåset (som jag har slarvat bort), någon minnesdocka till min förra mobiltelefon (som jag har sålt).
24. Är du/har du varit gift? I am. Very much so.
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Nej. Har för många barn att hålla koll på den tiden på dygnet.
26. Kan du laga cyklar? Det kan jag säkert. Hur svårt kan det vara?
27. Kan du fixa med bilar? Meka? Nej. Öppna bakdörren och kliva in? Ja.
28. Brukar du köra om? Jag är en föredömlig barnvagnsförare. Ser mig alltid om innan jag kör om på trottoaren.
29. Kan du baka bröd? Jajamensan.
30. Vet du hur man frostar av en frys? Vet och vet. Vad har man bruksanvisningar till?
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? DIRTY SEXY MONEY!!!

Inga kommentarer: