fredag 17 april 2009

Gillande

Det bästa med mig är att jag är så bred. Jag kan gilla precis vad som helst utan snobberier. Utan urskillning och utan begränsningar. Faktiskt.

Just nu gillar jag filmen Once som jag såg i förrgår. Och filmen Hancock som jag såg igår. Den ena en irländsk film om två musiker (skulle man kunna beskriva den som) - den andra en romantisk actionkomedi med Will Smith. Filmmusiken till Once är fantastisk. Storyn i Hancock minst lika fantastisk. Huvudrollsinnehavarna i båda filmerna lika bedårande, på skilda sätt. Lovebombing.

På Oncelänken ovan får ni dessutom höra det Oscarsbelönade ledmotivet från filmen. Älska mig för det.

Så lider ni brist på fantasi på söndag i videobutiken så vet ni vad ni ska titta efter.

Ni läste det här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du är nog osnobbigast på hela Östermalm. Och då menar jag bara i positiv bemärkelse. Quality stuff gillar du ju, precis som jag och de flesta andra. Det är så trååååkigt med människor som går runt och funderar på vad andra ska tycka om dem hela tiden. De suger! Du är verkligen inte sån. Bra det!
/M.EHR.

Anonym sa...

Detta måste för övrigt vara det bästa sättet att vara extremt bred.
/M.EHR igen