fredag 24 april 2009

Måndag - I like!

Det bästa med nu på måndag är att senast då har vi en bebis. Lite skumt att veta datumet men är man inbokad för snitt så är man.

Så senast måndag får jag snusa babyhjässa.

Helgen blir en lång väntan. Och det blir sista helgen för Lyckokycklingen i eget, ensamt småbarnsmajestät. Om hon anade vad som kommer ...

Vår bredbandsuppkoppling verkar också ha gått ner på vegetativt väntansläge, för allting måste loggas in till och skickas ca tio gånger innan det går iväg. Få se om jag lyckas publicera ens det här.

4 kommentarer:

Tre stycken sa...

Åhh! Jag håller alla tummar och tår jag har! Det kommer bli jättebra. Stor kram från mig!

Saltistjejen sa...

Ojojoj! Att det var SÅÅÅÅ SNART!!! Tycker tiden rusat fram!
Jättelyckatill nu!!!!!!
och du vad coolt! Nu blir du snart 3.barnsmamma! :-)
Kraaaam!

a n k i e f o n t ä n sa...

Åh. Jag visste inte. Jag tänker på er och håller tummarna att allt går bra!

Uttrycksrum sa...

Lycka till! Så underbart! kram Lotta