måndag 11 maj 2009

Tvåbarnspysselpussel

Jodå, jag vågade. Jag har varit ute med vagnen och lillebror flera gånger. Till och med på brunch och luftat brösten och lillebrors fnasiga fötter offentligt.

Men det är mycket pyssel innan man kommer in i tvåbarnscirkusen (egentligen tre barn men Virvelvinden är så stor nu). Idag är Lyckokycklingen sjuk och hemma och jag springer som en huvudlös höna mellan TV-soffan (servar med russin och saft) och lillebror (kräver endast mjölk och ständig kroppskontakt). Tjoho.

Och det här ändå bara början.

2 kommentarer:

Tre stycken sa...

Du är grym! :-)

Karin med mexarna sa...

Hahaha "och det här är ändå bara början". Jag ser SÅ fram emot att läsa om din tvåbarnscirkus :D Lätt för mig att sitta och skratta åt det så här från läktaren... minns du när vi var hemma hos er på middag och bollade majskorn och haklappar och plastskedar...?