onsdag 12 augusti 2009

Ögonblicksbild - onsdag, kl 16.57

  • Lyckokycklingen tittar storögt och för tredje gången detta dygn på "Vilse i pannkakan"-DVD:n.
  • Herr Lillebror sover, utslagen av trötthet, efter vändningsdebut.
  • J läser dussinpocket i en soffa utan vare sig plymåer eller tygöverdrag. Efter-blöj-katastrof-tvätt pågår.
  • Märta lagar fiskcrispies och potatismos (med sötpotatisinslag och med aningens vitlök och mycket muskot) och funderar hur göra vardagen mer glamorös.
  • Parken utanför bedövande vacker.

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Oj vilse i pannakakan. Hm, sjjälv är jag inte så förtjust i Staffan Westerberg. Det mesta utom julkalendern blev jag rädd för som linte. Fast det kasnke beror mer på mig än på honom....?
Konstigt nog älskar jag ju skräckfilmer idag....????
Kram!1

Anonym sa...

Håller med om att "Vilse" var otäckt. Schizofrent på nåt sätt. Storpotäten skrämmer mig än idag. Fast Lyckokycklingen verkar vara en tuff brud, så det är nog lugnt.
/M.EHR.