fredag 9 oktober 2009

Därav bloggtorka

Det här är vad som rör sig i Märtas huvud nu: när ska han ha mat? varför vill han inte äta så mycket? Nu borde han nog sova oj nu vakande han nä vad trött jag är när ska jag få sova? i nästa liv kanske ... Borde ringa den och den borde göra något kul någon gång nej nu vaknade han visst vad ska vi äta till middag? Måste hänga tvätt men tvättsträcket är ju fullt usch vad tråkigt det är att laga mat hela tiden fort ska det gå och vad trött jag är ... Det är skönt att solen skiner man borde nog gå ut nu men han ska ju snart äta igen bäst jag stannar inne oj nu skriker han vad vill han?

Förlåt men jag har knappt näsan över vattenytan just nu.

1 kommentar:

Borsökna Östergård sa...

Bläää! Jag drar mig till minnes det där träsket. Då passar ju Teatergrillen nästa helg! O lämna ungen hemma och stäng av mobben! Trevlig helg!