torsdag 29 oktober 2009

Så kan man också vara

Intressant att leva! Intressant att träffa nya människor. Denna lilla presentationsmonolog råkade jag ut för häromdagen:

"Å ja fatta ingenting ja bara blödde o blödde i flera månader och brösten bara *visar stora meloner med händerna* så jag sa till min man att asså ja tror att ja har fått muskler i brösten för dom har vuxit! Och min man bara: 'man kan inte få muskler i brösten - du måste vara gravid'. Å ja bara 'näe' för jag blödde o blödde. Och sen kom det en stooor klump så jag tänkte att det kunde ja ju inte vara men de var ja! Var ditt tredje planerat? Åh, shit? Så du ville ha ett tredje alltså!? *hållandes sitt tredje barn i famnen*

Alla är olika. Homogent är tråkigt. Måste hålla det i minnet.

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

O-mi-God.... ;-)

a n k i e f o n t ä n sa...

Ha ha ha ha. Helt sanslöst. Jag gillar din inställning till att ohomogent är bra och kan vara kul och inressant.