måndag 13 oktober 2008

Förnöjsamet

De senaste månaderna har mitt och J:s liv kretsat kring - i huvudsak - ett problem: Att hitta ett snyggt överkast. (Vi har, som ni kanske anar, ett arbetsamt och besvärligt liv.) Och nu är det äntligen gjort! Jag beskådar vår inte längre nakna säng och känner en inre ro. Så fint kan det bli (fast vårt har mörkbrun botten istället för beige).

Nöjd är jag också med mig själv efter denna helg. Jag gick på fest i mina lårhöga stövlar. Och jag köpte bara en indisk sjal på söndagens sjalförsäljning på Döbelnsgatan. Med pälsbollar. (Nästa sjalköptillfälle är i november - lovar att promota denna begivenhet här).

Idag är det sorterar- och arkiveringsdag - go'middag!

2 kommentarer:

a n k i e f o n t ä n sa...

Ber att få gratulera till ett underbart överkast! Och sjal med pälsbollar. Jag smäller av va coolt!

Saltistjejen sa...

Härligt överkast!!!
Förresten kan du kolla in detta inlägg om du vill och har tid: http://saltistjejen.blogspot.com/2008/10/bloggutmrkelser.html

Kram!