tisdag 28 oktober 2008

Kommentar från Tantaloran

Alla mina läsare är unika (anser jag i alla fall). Vissa mer än andra. Den kanske unikaste (som jag nu bestämt att det kan heta) är charmerande Tantaloran (känd från förra bloggen som Kvinnan med herdinnekorgen). Hon lämnar kommentarer på ett alldeles speciellt sätt - i min mailbox:

"Kommentar till Din blogg:
Jag blancherade bacon i lördags. Det tycker jag varje svensk kvinna bör ha gjort en gång i livet.

Hälsningar Tantaloran"

Det blev säkert gott, men jag har fortfarande ingen aning om hur eller varför hon gjorde detta med det intet ont anande baconet. Eller ens att det kunde göras. Men jag är nog ingen riktig kvinna. Än. Men hoppas på att bli. Snart.

1 kommentar:

a n k i e f o n t ä n sa...

ha ha ha. Why I´m I not surprised över att tantaloran blancherar bacon. Känns onekligen naturligt. She´s fabolous!