onsdag 8 oktober 2008

Uppföljning

Apropå tomatsås så har jag och J fått för oss att han ska sprätta runt ett par Nantucket Reds nästa sommar. Nu är bara frågan hur man får tag på dem. Firman verkar inte skeppa till Sverige eller Europa över huvudtaget. Någon som tänkte kvista förbi Nantucket Island i Massachusetts snart? Det finns en butik på Martha's Vineyard också för allan del. Hör av er så lägger jag beställning och sticker till er ett kuvert med kontanter.

Det har höjts röster (eller i allafall en gnällig, upprepad sådan) som vill se min tennisracket (med fodral). Inte för att jag föstår varför (jag menar, hur spännande är det på en skala - det är ju bara något man skyfflar iväg en boll med. Kunde lika gärna vara en stekpanna (kanske vore det mer passande för mig?)). Men här är det:


Oerhört spännande, M.EHR!? Vill tillägga att underlaget på bilden inte är ordinarie spelyta
.

12 kommentarer:

Tre stycken sa...

Alla har vi våra små 'kinks' ;-)

Snälla söta du, berätta för mig vad det där är, det som J vill sprätta runt med?

Märta Stewart/ Min stora lilla värld sa...

lilla stycket: det är bara att googla! :-)

Tre stycken sa...

Det är du som är så duktig på att googla! Jag som fått google med mordersmjölken *host* är trött på det! Jag vill ha allt serverat på silverfat, annars få're'va!

*masar mig iväg mot google*

a n k i e f o n t ä n sa...

Nå tre stycken... vad var det? Jag känner på mig att du är en hygglig prick och lämnar svaret i en kommentar. Orka goggla.

Anonym sa...

Ordvalet "goggla" avslöjar obönhörligt att man inte riktigt är med i den digitala matchen. Aldrig mer, Ankie - lova mig det! Stort tack för att jag har fått se din racket, Märta. Inte så kinky som jag hade hoppats, men mycket bättre än tomatsås...
/Guess who :-)

Yogamamma sa...

Min Märta är tillbaka. Jag har minsann saknat dig. Se till att vara här lite oftare. Men jag förstår att du prioriterar din tennis ;)

Anonym sa...

"Orka goggla" tycker jag "rimmar"/låter bättre än "Orka googla"... med andra ord tycker jag det var lite kreativt av kära Ankie att leka med ordet på detta sätt. För det var ju det du gjorde, Ankie, eller hur?
//Gissa vem... för att fortsätta med hemlighetsmakeriet... ;-)

Anonym sa...

Okej, jag kan ge Ankie dispens eftersom hon är ett sånt formidabelt middagssällskap. Men det ÄR galet många som tror att det heter Goggle. Lösningen? Sök_hjälp på nätet! Det är f ö ytterst irriterande att behöva fylla i konstiga bokstäver för att få lämna meddelanden. Och då menar jag inte mina egna kommentarer...
/M.EHR.

a n k i e f o n t ä n sa...

Snälla ni. Det är klart jag visste vad jag gjorde.

Anonym sa...

Mr EHR, jag kan inte annat än hålla med dig. De små kluriga tecknen är ibland omöjliga att se skillnad på.

Ankie, mitt förtroende för dig står orubbat!

Men nu får jag akta mig så att jag inte faller ner i bloggträsket. Back to work!

Anonym sa...

Det är inte så säkert, Ankie. Hur gammal är du?
/M.EHR. - the most annoying comment producer in the world

a n k i e f o n t ä n sa...

m.ehr - get a bloog of your own and I will tell you everything! ! !